четвер, 12 грудня 2019 р.

Самодисципліна

Мені здається, що ведення блогу, чи записування відео дуже дисциплінує. Можливо тому, я знову оновила свій блог.
Давно не можу заставити себе знімати відео і писати. Можливо цього разу вийде.
Принаймні, ви будете бачити мій прогрес або навпаки. Для чого мені це? Для самодисципліни. Я прочитала не одну книжку на цю тему, передивилася , напевно десятки відео на цю тему, але результат так і не появився.
Як же заставити себе писати, знімати відео, зрештою, ходити кожен день в парк. Як? Коли ти все життя робила це лише спонтанно? Лише , коли тобі хотілося.
 Отже, сьогодні знову сніговичок, або кексик? Дизайн машинної вишивки розроблений з журналу Cross Stitch. 




Надіюсь у мене все вийде і через рік, я буду підбивати підсумки у цьому блозі))))

Немає коментарів:

Дописати коментар

Шапочка для немовляти. ЧЕПЧИК.

Шапочка складається з основи і денця(дна). Для побудови креслення викрійки шапочки(чепчика). довжина основи----------16см ширина ос...