вівторок, 24 грудня 2019 р.

Толерантність і Асертивність))))

Недавно почула для себе нове визначення, нове слово. Асертивність. Найшвидше зрозуміле пояснення цього слова, це вміння говорити НІ.
 Все правильно, ми вчимося жити в цьому теперішньому світі, відстоювати свої інтереси, будувати свої межі. АЛЕ! Не всі, на жаль, це розуміють.
Помаленьку, крок за кроком, ти вчишся відстоювати свою територію. Не завжди тобі це вдається. Деколи виходить. Деколи це виглядає досить грубо. Як же робити це все , не ображаючи ?)
 Я б все-таки підключала Толерантність, до всіх таких речей. Принаймні, мене так навчили. І якщо я не можу зробити того, що від мене очікують мої близькі, то можливо варто пояснити їм це?
 А сьогодні знову новий дизайн, хоча у нас снігу нема, але малюнки Різдв'яних персонажей повинні нас радувати))
                                                                     ЗАВАНТАЖИТИ
Ну що ж, помалу підбираємось до Нового року, до нашого Різдва. А завтра святкуємо Різдво католицьке.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Шапочка для немовляти. ЧЕПЧИК.

Шапочка складається з основи і денця(дна). Для побудови креслення викрійки шапочки(чепчика). довжина основи----------16см ширина ос...